۱۵ دی ۱۳۹۲، ۹:۳۸

تورنمنت فوتبال جوانان روسیه؛

جوانان ژاپن و سنت پترزبورگ صدرنشین شدند

جوانان ژاپن و سنت پترزبورگ صدرنشین شدند

روز دوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه با صدرنشینی تیم‌های جوانان ژاپن و سنت پترزبورگ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، روز شنبه با برگزاری 4 دیدار از گروه‌های C و D پیگیری شد که با برتری تیم‌های جوانان ژاپن، سنت پترزبورگ، ترکیه و تساوی در یک بازی همراه شد.

در گروه C این رقابتها ابتدا تیم ژاپن با نتیجه 3 بر یک از سد جمهوری چک گذشت و در بازی دوم تیم‌های یونان و آذربایجان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با توجه به نتایج این گروه ژاپن در صدر قرار گرفت و تیم‌های یونان و آذربایجان با یک امتیاز و جمهوی چک بدون امتیاز در رده‌های بعدی ایستادند.

در گروه D هم تیم جوانان شهر سنت پترزبورگ با نتیجه 4 بر صفر مقابل لتونی پیروز شد و ترکیه هم با یک گل از سد اوکراین عبور کرد. در پایان دیدارهای این گروه هم تیم جوانان شهر سنت پترزبورگ با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ترکیه در رده نخست قرار گرفت. ترکیه هم با 3 امتیاز و تیم‌های اوکراین و لتونی بدون امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

- روز سوم از تورنمنت بین‌المللی فوتبال جوانان روسیه که به جام "والنتین گراناتخین" معروف است، امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
گروه A:
* مولداوی - استونی
* روسیه - اسلوونی

گروه B:
* ایران - فنلاند
* اسلواکی - بلاروس

کد خبر 2207849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha